Україн – ефективна допомога дітям, хворим на рак
Сучасна наукова медична статистика цинічно стверджує, що захворювання на рак (пістряк) доволі часто трапляється серед дітей. Упродовж перших 15-ти років свого життя одна дитина з 500 уражена жахливим захворюванням. Наприклад, щороку в Німеччині реєструється від 1700 до 1800 нових випадків раку. І це при тому, що ця країна є однією з найблагополучніших (на тлі загрозливої для людства онкологічної ситуації в світі) держав.
Лікування хворих на рак дітей займає особливе місце в онкології. Водночас усі доступні нині методи та засоби лікування є дуже обмеженими через те, що досі немає достатньо обґрунтованих концепцій терапії. Хіміотерапія практично завжди супроводжується побічними негативними ефектами. Часто-густо побічні наслідки хіміотерапії виявляються фатальними для хворого. Багато хіміотерапевтичних препаратів обов’язково повинні пройти спеціальні дослідження, перш ніж можуть бути застосовані для лікування. Далеко не кожна фармацевтична компанія погоджується фінансувати такі дослідження, вартісь яких надзвичайно висока. Бюрократичні перепони стають на перешкоді застосуванню альтернативних методів лікування.
Ще чотири роки тому відомий німецький вчений-онколог Бурхард Ашофф (Burkchard Aschoff) в журналі “Signal” (3/1998) повідомив про “альтернативний” метод лікування хворих на цю страшну недугу дітей за допомогою препарату україн, створеного доктором Ярославом Новицьким (“Універсум” уже розповідав про історію появи цих ліків) на основі алкалоїдів чистотілу (Chehdonium majus).
Доктор Ашофф, на жаль, тоді не зустрів підтримки в наукових колах. Більше того, його публікацію було розкритиковано. Незважаючи на це, німецький лікар продовжував публікувати свої статті. 26 березня 1999 року він прочитав лекцію у Відні на черговій науково-практичній конференції (“Fifth Vienna Dialogue for Holistic Cancer Therapy”). Доктор Б. Ашофф також мав низку виступів на радіо й телебаченні з проблематики застосування україну. Проте всі його спроби привернути увагу колег до альтернативного методу лікування нагадували голос “волаючого у пустелі”.
Лише тепер, коли ефективність лікування україном поволі визнають німецькі клініцисти, особливо яскраво проглядається гуманність та науковість позиції доктора Ашоффа та винахідника унікального препарату доктора Новицького.
Багаторічні клінічні дослідження доктора Ашоффа з україном беззастережно довели антиракову дію препарату, особливо при лікуванні злоякісних новоутворень у дітей. При цьому найважливіше, що україн, на відміну від безжальної хіміотерапії, не спричиняє жодного побічного ефекту, оскільки препарат не є токсичним.
В одній із своїх наукових статей “Behandlung von Kindern mit dem Alkaloidderivat aus Chelidonium majus (Ukrain)” доктор Ашофф засвідчує, що з 1997 року він, застосовуючи україн, вилікував 28 дітей з різними формами пухлин, яким офіційна медицина нічим зарадити не могла. При цьому не було виявлено жодних негативних суб’єктивних і об’єктивних побічних ефектів. У дітей, які лікувались упродовж чотирьох років, не було виявлено жодних змін у крові, печінці, нирках, шкірі, легенях, серці та центральній нервовій системі.
Доволі показовим є приклад лікування дев’ятирічного хлопчика Стефана з Відня, який терпів від небезпечної хвороби. Пухлина дуже швидко зростала. Радіотерапія засвідчила цілковиту неспроможність досягнути найменших позитивних зрушень у лікуванні. Стефан тримався, як герой. Тим часом новоутворення два роки тому набрало ваги 10 кг (!), і лікарі фактично відмовилися від “безнадійного” пацієнта. Тоді батьки хлопчика звернулися за допомогою до доктора Новицького. В процесі лікування україном здоров’я хворого помітно поліпшувалось, пухлина на очах зменшувалась. Згодом ця обставина допомогла хірургам зважитись на ризиковану операцію, яка успішно завершилась.
Те, що україн має великі перспективи у лікуван-ні хворих на пістряк, більш ніж промовисто під-тверджують результати лікування дітей у клініці доктора Ашоффа. У своїй статті “The Treatment of Children with Ukrain” німецький лікар-дослідник демонструє результати своїх багаторічних досліджень у порівняльній таблиці. Висновки робіть самі.