Ростислав ДОЦЕНКО
ДУМКИ ПРОТИ НОЧІ
Відьмі думки обкладають або митам, або матом.
“Серцевої недостатності” часом аж надто достатньо, щоб усі кінці пішли, у воду.
Одіссеї голодоморної нації в Україні ще ніхто не створив — мабуть, ніякому Дантові не осягнути цього десятого (чи якого там) пекельного кола.
Сказавши “а”, треба сказати і “б”, але не конче у вигляді абревіатури з трьох літер.
Радсоюз стільки натворив стукачів, що їх вистачить на ціле покоління держбудівничих нацпатріотів усього есенде!
Закидали його компліментами, а потім закинули йому славолюбство.
Ближче до істини той, хто її шукав, а не той, що її знайшов.
Діаспорні вітри стількох малоросів зробили українцями! Але багатьох у межах гостеприсутності — з діаспори тут і в діаспорі там.
Останнє слово з уст першої людини: це знак finita la comedia чи пролог до нової трагедії?
Свобода без відповідальності за неї тільки засвідчує наявність свободи безвідповідальності у відповідних громадян.
Всі ми діти держстраху, бо виростали між голодом і стратами.
Іноді телебачення треба дивитись тільки для того. щоб побачити. що саме приховується за кадром.
Можна б уже й пишатись, що наші діти капітана Гаранта переплюнули їхніх онуків лейтенанта Шмідта?
Шори теж поступовий чинник: таж узяті в шори і не мають іншого вибору, як іти вперед!
В певні епохи щойно тільки органи визначають ваготу слів.
І що це за державна мова, що нею і матюкнутися неспромога без сусідської допомоги?!
Якщо канібал править бал — то чи потребує він балетмейстера?
Спогади й сподівання: що більш поринаєш у перше, то меншає другого.
Жити й творити можна по-різному: і на повсякдень, і на повсякчас.
Приємно мати рідне есбеу, тільки ж чи не забагато там “б/у” з попереднього режиму?
Чи триматимемось української хати скраю аж допоки її зовсім не стане?
Добрі люди знайдуться всюди, як там е добро, щоб ним поживитись.
Навіть аполітичні анекдоти за певних умов набувають апокаліптичного характеру.
Ниці вчинки — це ніякі не дрібниці!
Україна явить світові українське диво, коли всю свою енергію спрямує не на заперечення вчорашнього зла, а на творення завтрашнього добра.